dimarts, 26 de març del 2019

Un milió de likes

El dimecres 20 de març vam anar a veure l'obra de teatre titulada "Un milió de likes", al teatre de l'escola Maristes de Girona. L'obra anava sobre dues noies molt amigues però molt diferents, la Clàudia i la Susana. La Clàudia pensa en els estudis i la Susana només pensa en ser famosa i tenir molts likes a les xarxes socials.

                                              

Jo crec que de les xarxes socials se'n pot fer un bon ús, cosa que no tothom fa. Et pots comunicar amb amics o familiars, però perds intimitat, saben tot el que fas i on estàs.

Un influencer és una persona que compta amb el seu éxit sobre un tema concret. Si és molt famós, una marca el contracta i li dona roba o alres coses seves perquè en faci publicitat i tingui molts likes. Jo tinc instagram, i segueixo algun influencer. De vegades me'n canso de que expliquin la seva vida i els deixo de seguir.
En el món hi ha molts influencers que ho han deixat de ser perquè agafen depressions de tant exposar la seva vida.

Jo si que tinc a un influencer preferit, és una instagramer de Girona, l'Angela Marmol. Penja fotos diàriament, totes molt boniques. M'agrada perquè és molt sincera, i no penja tot el que li passa cada dia. No sempre està activa perquè li dona molta importància als estudis, més que a les xarxes socials. A mi això m'agrada molt.

                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada